Akiko----I MISS YOU
 
A couple seasons passed me by
很多日子剛從我身邊流逝

since you made me feel so real
是你讓我感到如此真實

That feeling I remember,
那種感覺我始終記得

t was as good as it can be.
它在美好不過

haven't seen you for a while,
我已經一陣子沒見到你了

I wonder if you are well.
我想知道你過得好不好

What's going on in your mind,
你心理在想些什麼

I really would like to see.
我真的想知道

I try to see but it won't do,
我是著瞭解卻做不到

it's taking time to get near.
那必須花時間才能達成

Something is hart to explain
有些事情很難解釋精楚的

I wonder can I tell you.
我在猶豫可否告訴你

We haven't been talking much,
我們的談話並不多

it doesn't mean I don't care.
那並不表示我不在乎

Should I just call you to say
我是否該打電話給你,對你說 .....

'm falling and I miss you.
我愛你 我想你

oooh hoo

Wish I was with you in my dreams
希望在我的夢裡我能和你在一起

and I'm praying to be your side
我一直祈禱能陪在你身邊

and suddenly you'll slip away
而你卻突然逃離

oooh hoo

Easy as flowing down the stream
歲月項流水依樣容易流逝

Do you know that?
你懂嗎?

Will you understand me?
你瞭解我嗎?

Why is it you make me wait so long?
為何你讓我等候如此之久

Sometimes do you think of me
有時候,你是否也會想起我

as much as I think of you
像我想你一樣的想到我.

I'd like to know when you dream
我想知道你做夢的時候

Am I there?
我會在你夢裡嗎?

Do you miss me?
你會想我嗎?

I know you can't share life with me
我知道你不能跟我一起生活

and I don't know what to do
我不知道該做什麼

but if you walk right thru my door,
但如果你剛好經過我的門前

you will see that I miss you
你將知道我正想念你

In my heart ,I want you ,to know that ,I miss you
在我心理,我需要你,你應該知道,我想念你

In my heart ,I want you ,to know that ,I miss you
在我心理,我需要你,你應該知道,我想念你

In my heart ,I want you ,to know that ,I miss you
在我心理,我需要你,你應該知道,我想念你

In my heart ,I want you ,to know that ,I miss you
在我心理,我需要你,你應該知道,我想念你
I miss you~I miss you~
我想你~
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 高 小米 的頭像
    高 小米

    高小米✿B612小行星

    高 小米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()